Licens mm...

E

EnTjej

Nu till helgen så ska jag å m in lilla polle ut och tävla på en träningstävling på en annan klubb för första gången... Vad mer än ryttarlicens, grönt kort och vacc. intyg behöver jag ha med :confused: Eller är det något annat?? :crazy:

Sv: Licens mm...

På träningstävling är det inte alltid vanliga regler som gäller, det är olika från klubb till klubb. De flesta tror jag bara kräver vacc.intyg och möjligtvis GK. Du får helt enkelt ringa klubben och fråga.

HejHej... Tack för svaren... Men man behöver inget reg. bevis eller något sådant?? Min ponny är inte slutmätt ännu så jag har jue inget mätintyg, men det behövs kanske inte om man tävlar ungponny, eller??

Ponnyn ska ha ett sk. årsintyg när den är ungponny, då ska den mätas vid 4 och 6 års ålder. För att mätas måste den ha registreringsbevis. Men som sagt, klubben kanske inte bryr sig om den är mätt eller inte heller.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
395
Senast: Hellhound
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 169
Senast: Squie
·
Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
1 004
Senast: tuaphua
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 080
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod