Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kopior ur passet kan krävas även om hästen är registrerad i ASVH. Min är reggad i ASVH, ändå ville förbundet ha kopior. Orsaken var att min hästs DNA-analys var inte klar, och då finns han inte i Blup, och då kan inte förubundet "se" hästen. Så förklarade de i allafall för mig.
Jag skickade med första sidan på passet, verkade innehålla alla uppgifter som stod listade
Dock står det fort bara "Licens beställd" på min häst, men jag har iaf inte fått något mail om att det saknades uppgifter.
Jag har inte skickat med några uppgifter från passet, men inte fått nåt mail om saknade uppgifter.
Och nu när jag kollade inne på min sida på den aktuella hästen så har det tidigare stått "Licens beställd", nu står det "Aktivera 2012" -så det gjorde jag NU. och nu står det ett licensnummer där istället.
Vad, och varför skulle man skickat med passkopior?
Nej, "Aktivera 2012" är för att du måste aktivera din livstidslicens varje år, de vill kunna hålla koll på vilka hästar som är aktiva tävlingshästar.
Nej, "Aktivera 2012" är för att du måste aktivera din livstidslicens varje år, de vill kunna hålla koll på vilka hästar som är aktiva tävlingshästar.