G

goggoman

Liam är sjuk... mammas lilla kisse har stor varbildning i rumpan samt svansroten.. var hos veterinären idag och han har inflammerade analsäckar, tydligen inte så vanligt på katt..
Men det är så synd om honom.. han har så ont..:cry:
Var bara tvungen att få lite empati här ute..

gryliamloviz5-1.jpg

Sv: Liam...

helt otroligt hur ni är här innepå kattforumet..
13 visningar o ingen har sagt något..
Gode gud... var är felet?

helt otroligt hur ni är här innepå kattforumet..
13 visningar o ingen har sagt något..
Gode gud... var är felet?

Nu förstår jag inte riktigt hur du menar :confused: Helt otroligt hur vi är? Vilket fel? Ofta kikar man bara runt lite snabbt och hinner inte svara, ingen anledning att bli så upprörd. Jag såg t.ex inte tråden förrän nu.
Men jag vill gärna skicka lite "tyck synd om" till din kisse och hoppas att han kryar på sig riktigt fort. Vi har en katt i "familjen" (:D) som har samma problem, men nu har det varit bra länge!

Ajaj, stackars liten. Inflammerade analsäckar är nog inte SÅ ovanligt ändå, men jag kan tänka mig att relativt hundar så är det mer ovanligt. Jag hoppas mina katter slipper det iaf. :o

/Erica

Nu förstår jag inte riktigt hur du menar :confused: Helt otroligt hur vi är? Vilket fel? Ofta kikar man bara runt lite snabbt och hinner inte svara, ingen anledning att bli så upprörd. Jag såg t.ex inte tråden förrän nu.
Men jag vill gärna skicka lite "tyck synd om" till din kisse och hoppas att han kryar på sig riktigt fort. Vi har en katt i "familjen" (:D) som har samma problem, men nu har det varit bra länge!

Blev väl besviken.. man är orolig o så...
tack för ditt tycka synd om.. känns bra...

Tack alla ni.. känns bra. nu är han bättre, fåår penicillin.. man blir väldigt orolig då de blir sjuka...

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
864
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 101
Katthälsa Grannens katt, som tydligen flyttat hem till oss (...) åker på rumpan på mattan. Jag vet att hundar gör så, när de har problem med...
Svar
7
· Visningar
1 920
Senast: Keb71
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama