lhasa apso

O

oseriös

nån mer som har ett sånt sött troll ? :D

här är min prinsessa :love: hon är 5månader
db4617d3.jpg

725f30bc.jpg

Sv: lhasa apso

åh villken plutta då =D
visst äe dom finaste av alla=) som små nallebjörnar :love:

men totte så sött då :)
dom blir så snutiga när man klipper dom, eller när dom är blöta :p

ja verkligen
vi har inte klippt vår än så hon har typ 1dm lång päls elelr mer så hon är värsta trollet :love: men mamma ska klipap henne snart
ska ni ha er till utställning elr nått, eller bara sällskasp? vad har den för föräldrar?

Dom är bra söta med sina trollpälsar oxå! :) Men det är väldigt praktiskt att ha pälsen lite nedklippt.
När vi köpte han var det tänkt för sällskap, men nu när man har skaffat en hund som "går" att ställa ut så ska jag ju erkänna att man blir lite sugen. Men vi får se, det tar ju ett bra tag att i så fall spara ut pälsen. :smirk:
Fadern är Bovais Rhytm N Blues modern princess tara. Är köpt från Double Prides kennel utanför Mariestad.
Själva då? Ren sällskaps hund?

OzzyN skrev:
Dom är bra söta med sina trollpälsar oxå! :) Men det är väldigt praktiskt att ha pälsen lite nedklippt.
När vi köpte han var det tänkt för sällskap, men nu när man har skaffat en hund som "går" att ställa ut så ska jag ju erkänna att man blir lite sugen. Men vi får se, det tar ju ett bra tag att i så fall spara ut pälsen. :smirk:
Fadern är Bovais Rhytm N Blues modern princess tara. Är köpt från Double Prides kennel utanför Mariestad.
Själva då? Ren sällskaps hund?
ja =)
vi köppte våran som sällskap, men hon har fin stam å är fin så man blir ju då lite sugen på att ställa ut :p

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 729
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 406
Senast: Troll
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
962
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 496
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama