Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man börjar med att acceptera att man är sjuk och behöver ta det lugnt och göra sådant som får en att må bra. Man lär sig att prioritera ned saker, säga nej (fastän det är obekvämt) och undvika personer/situationer som får en att må dålig(are), man tar emot och ber om hjälp när man behöver den. Man ger sig själv tid att läka, försöker att acceptera situationen som den är just nu utan att oroa sig allt för mycket för framtiden. Sakta mår man bättre tills man tillslut är någorlunda funktionell igen ofta har man hunnit göra några förändringar i livet på vägen.Ni som lever med utmattningsdepression, hur får ni livet att funka? Har ni några bra tips och råd för att komma tillbaka igen? / från en knäckt och uppgiven.
För mig hjälpte ssri medicineringen mot värken. När hjärnan slappnade av gjorde kroppen det också.Tack för tipsen alla som skrivit! Jag ska ta mig till dom och tänka ordentligt på det!
Det som alltid kommer vid mina dippar och dalar är värk i kroppen! Jag blir tokig! Jag äter ipren mot det men hjälper inte alltid.. några bra tips där? Behöver en fungerade kropp, räcker med en knasig hjärna..
Tack för tipsen alla som skrivit! Jag ska ta mig till dom och tänka ordentligt på det!
Det som alltid kommer vid mina dippar och dalar är värk i kroppen! Jag blir tokig! Jag äter ipren mot det men hjälper inte alltid.. några bra tips där? Behöver en fungerade kropp, räcker med en knasig hjärna..
Tack snälla ni för era svar! Ska ta mig till dom! Tack igen!
Det absolut viktigaste är att ta små steg.Tack snälla ni för era svar! Ska ta mig till dom! Tack igen!