Letar förvivlat efter snösulor i bra kvalitet

M

MajaGraddnos

Hittar bara billigt skräp. Finns de att köpa via nätet någonstans? Vill ha de slitstarka av silicon-liknande material. Förr hette bästa sorten "Snow-Grip" vad heter de som är bäst just nu?

Prata med din hovslagare!Bästa sulorna finns ofta hos grossister som enbart säljer sina produkter via hovslagare.
Lycka till :)

Det var det som var kruxet, min hovslagare har inga snösulor på lager, det får vi hålla med själva tycker han, om vi vill ha det på hästarna.

Men kanske jag kan beställa via honom, om jag inte får göra det själv, så kan jag köpa på mig ett lager. Vilken grossist har de bästa sulorna? Har sulorna något namn?

Mustad tror jag har, de säljer skor, söm m.m. till hovslagare.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 109
Senast: Juli0a
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 112
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 591
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 142
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?