Letar efter bild på en altan..

Gabbi

Trådstartare
Den hör till en bukefalist och har varit uppe här i forumet förut. Den var byggd i trä och så var den omringad av jättefina planteringslådor, istället för ett staket. Någon som känner igen sin altan?

Sv: Letar efter bild på en altan..

Tack! :) Jag är faktiskt jättenöjd med att ha det så här. Och det är så roligt att varje vår planera för årets "staket". Jag möblerar om lite varje år, kör olika färgteman på blommorna och provar lite olika grönsaker men principen är den samma - att blanda höga och låga växter, grönsaker, bär och örter varvat med lite vanliga blommor. Och det är verkligen jättemysigt att bara gå ut på altanen sen och skörda ihop till nästan en hel middag. :love:

Så himla fint! Och en väldigt trevlig lösning på både altanstaket och odlingsyta :)

Ja, precis den! Tack. Och förlåt att jag inte har svarat, har influensa.:yuck:

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
423
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 686
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 750
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V