Lesbiskt par?

R

rattalskare

Jahapp så var det dags igen :devil:

Det lesbiska paret har börjat leka mamma,pappa=barn?

Ja vad handlar det om tror ni?

Marsvinsj*vlar såklart! Nu blir det 5 nätters sömnbrist tur man har lov nästa vecka! :angel:
Vad brukar ni göra när era djur är i brunst?

Sv: Lesbiskt par?

Jag ignorerar de bara, jag är van med värre saker än en massa tjejor som sätter på varann :P

Jag brukar försöka sära bort det marsvin som brunstar, eftersom jag ändå har två burar och ibland kan det vara värt att lill-marsvinet blir lite upptryckt emot vägen, för att den brunstige är för jobbig.
Som det är nu brunstar två stycken samtidigt :crazy: Långhåren brukar typ inte brunsta så att det märks alls, men nu är hon skitbitchig och försöker rida de andra, likaså den svarta saken. Och lill-marsvinet som bor ensamt i buren är jätte ledsen för hon vill inte och hon vill ju ändå träffa den andra, kan ju inte sitta ensamt heller ju hur mycket som helst :crazy:

ScissorHands skrev:
Jag brukar försöka sära bort det marsvin som brunstar, eftersom jag ändå har två burar och ibland kan det vara värt att lill-marsvinet blir lite upptryckt emot vägen, för att den brunstige är för jobbig.
Som det är nu brunstar två stycken samtidigt :crazy: Långhåren brukar typ inte brunsta så att det märks alls, men nu är hon skitbitchig och försöker rida de andra, likaså den svarta saken. Och lill-marsvinet som bor ensamt i buren är jätte ledsen för hon vill inte och hon vill ju ändå träffa den andra, kan ju inte sitta ensamt heller ju hur mycket som helst :crazy:

Jo det är sant men de här två är som gjorda för varandra! de turas om att para sig med varandra och är och har alltid brunstat ihop!

gul_zebra skrev:
Jag ignorerar de bara, jag är van med värre saker än en massa tjejor som sätter på varann :P

Har du marsvin???
Eller menar du Råttorna???

Värre saker :confused:
Vad kan vara värre än två skrikande marsvins honor som pökar ;)

fast om de nu trivs med det de håller på med -varför skriker de?

ok. dina kanske gör det, men mina gör iallfall inte det och jag har ingen aning om det bör vara normalt eller inte. när mina är med på det båda två så pratar de med 'snällare' pip till varandra, skirker gör de när de är förbanade på varandra :P

ScissorHands skrev:
ok. dina kanske gör det, men mina gör iallfall inte det och jag har ingen aning om det bör vara normalt eller inte. när mina är med på det båda två så pratar de med 'snällare' pip till varandra, skirker gör de när de är förbanade på varandra :P

Neee här skriks det nästan jämt men ändå e de vänner! :bump:

ok. mina marsvin är nog en bra bit ifrån vänner med varandra även :crazy: därför är det bra med stora burar och flera rum för dem att kunna röra sig i...

ScissorHands skrev:
ok. mina marsvin är nog en bra bit ifrån vänner med varandra även :crazy: därför är det bra med stora burar och flera rum för dem att kunna röra sig i...

Jasså? går de inte ihop de då?

förstod inte helt frågan...
Menar du 'går de inte att ha ihop?' eller vad är det du menar på?

Råttor.

Jag har råttor som möblerar om hela buren i tre flockar, dvs tre burar, precis bredvid huvudet på mig när jag ska sova. Tro mig, det är snäppet värre än lite brunstiga marsvin... :angel:

Låter råttor mkt eller är det för att de springer runt och leker och det låter av det?

Det är springet, puttandet av grejer, vältande av stora grenar och grejer, och allt drickande. Låter gör de bara med nåt ynka pip ibland om det är dags att fajtas (och det brukar speciellt gammelgubbarna vara duktiga på att göra kl 5 varje morgon :P).
Men är man van så är det mest rofyllt. Vad som däremot inte är rofyllt är att höra syrran klaga över deras drickande morgonen efter. Tur att de överröstar mammas snarkande iaf!

ScissorHands skrev:
förstod inte helt frågan...
Menar du 'går de inte att ha ihop?' eller vad är det du menar på?

ja går de inte att ha ihop i buren typ...

Ja, verkligen.
Synd att jag inte pratar så tydligt bara, de som har hört mig har klagat på att jag är för otydlig :P

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 293
Senast: Enya
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 458
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 768
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 368
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama