Lernia utbildning

Akerman

Trådstartare
Är det någon här som har gått någon utbildning på Lernia genom Arbetsförmedlingen?

Vad tyckte du om den? Hur gick det för dig sen? Har utbildningen hjälpt dig att få jobb?

Är det värt att gå utbildning genom Lernia?


Ännu bättre, har du gått eller vet någon som gått "Serviceutbildning med fördjupning" så får du gärna berätta om den :)
 
Sv: Lernia utbildning

Gick en utbildning på lernia för ca. 1 år sedan. En liknande den du funderar på (Denna)) och fick jobb på min andra praktikplats, först lite timmar, sen sommarvik. sen mer timmar nu under hösten/vintern, för att nu i slutet av mars börja på 50% på samma arbetsplats.

Jag trivdes bra på Lernia, vissa delar var sega, men det var en rolig tid, vi hade bra sammanhållning i gruppen.

Så gott som alla fick fortsatt jobb på sina praktikplatser, eller andra ställen dom sökte sig till under och efter utbildningen.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
847
Senast: Stekspaden
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 112
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
708
Senast: niardasp
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 971
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp