Wille

Trådstartare
Är det någon som vet hur lång tid det tar innan man får effekt av lergigan? Läkaren kunde inte svara på det.

Är det någon som vet hur lång tid det tar innan man får effekt av lergigan? Läkaren kunde inte svara på det.
Screenshot_20231114_150011_Chrome.webp

Google har svar på det mesta.

Det är nog ganska individuellt och framförallt beror det på hur hög ångesten har hunnit bli innan man tar läkemedel. Har den hunnit bli för hög kan det vara svårt att få effekt. Men bra att du får testa olika😊
Ok. det var ju lite deppigt att höra. Jag kan gå upp i hög ångest rätt snabbt.

Atarax funkade bra för mig mot panikångest :)
Det funkar inte alls för mig. Jag får fylleben samtidigt som jag har full panik i huvudet. Jätteobehagligt. Är ju också ett antihistamin så jag riskerar att vara trött konstant. Hade inte provat att byta om det inte var för tröttheten jag känner hela tiden.

Det funkar inte alls för mig. Jag får fylleben samtidigt som jag har full panik i huvudet. Jätteobehagligt. Är ju också ett antihistamin så jag riskerar att vara trött konstant. Hade inte provat att byta om det inte var för tröttheten jag känner hela tiden.
Läste för övrigt i fass om atarax och skulle inte våga ta det.

Lergigan kan på sin höjd ge hjärtstillestånd och då har man ju inga mer problem efter det.

Ah, ja det är ju så himla olika det där!
Hoppas lergiganen funkar bra för dig :)

Läste för övrigt i fass om atarax och skulle inte våga ta det.

Lergigan kan på sin höjd ge hjärtstillestånd och då har man ju inga mer problem efter det.
Jag har tagit både Atarax, Lergigan och Alimemazin. Av Alimemazin blir jag som en sengångare dagen efter(tar till kvällen pga sömnbesvär). De andra två ger oerhört mycket mindre sån biverkning för mig.
Hoppas det funkar samma för dig!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
3
· Visningar
383
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 684
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Jag fryser väldigt mycket när jag är i badhuset med barnen och badar, så pass att jag idag har ont i kroppen efter gårdagens besök på...
Svar
15
· Visningar
612
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
951
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XVI