Leonberger?

S

Sannis

hej har en lonberger på 2 år i mars och funderar på att skaffa en till nån som har leonbeger? kanske nån som tillochmed har 2?

Sv: Leonberger?

Det här är min hund svante

svante.msnw

Vi är några stycken här på Buke som har leonberger.

Är själv inne på vår andra nu. Förra hunden var en jättestor tik 78 cm mkh.
Nu har vi en ung "slyngel" som hunnit bli runt året.

meststegra.jpg

va fin. h*n hade fin färg våran är lite för ljus.

Ja han är verkligen härligt mörkröd, vår förra tik var lite ljusare, här är hon, 9 år gammal på bilden med "grå nosens" charm.

Dpinnsoffa.jpg

Hade vi haft plats i bilen och husvagnen skulle det nog blivit en leonberger till, men nu har vi en lite hund istället. Vi vill gärna ha med oss hundarna när vi reser någonstans.

ok själv brukar vi ha med oss våran leonberger när vi åker tpå semester. Han tycker det är jätte kul. Han är dock lite stor i husvagnen men när alla är i husvagnen så går han och lägger sig mellan sängarna eller så vill han ligga ute i förtältet. Men det går jätte bra för oss.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 954
Senast: tuaphua
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 792
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar