Leonard Cohen är död :(

Ännu en fantastisk röst och låtskrivare.
Förknippar Cohen mycket med min far som oväntat gick bort för snart 2 år sen. Cohen var en uppskattad musiker för honom och jag har med mig mycket av musiken från min uppväxt.

Ja, 2016 är ett år man bara vill ska vara över. Men man får hoppas att var än hans själ hamnar att han fortfarande har sin musik.

En av de bästa filmer jag någonsin sett. Västern som den var. Ingen annan kunde ha gjort den rättvisa.

eusa_boohoo.gif

Sorgligt även om han fick bli gammal. Lyssnar på hans sista album you want it darker just nu och ryser. Fantastisk artist

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
365
Senast: Fetaost
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
3 089
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 551
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar