Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som inte har häst, vad gör ni med all tid? Jag är rastlös
Förmodligen på samma ställe som min rödatröja ligger. Har letat överallt, den har gått upp i rökAlltså, allvarligt talat. Jag köpte ett par tyglar i höstas. Helt vanliga engelska tyglar. Nu skulle jag använda dem och då är de puts väck! Jag hittar dem inte någonstans, inte i min pyttelilla sadelkammare, inte i stallet, inte i huset.. Vart sjutton kan jag ha lagt dem?
Förmodligen på samma ställe som min rödatröja ligger. Har letat överallt, den har gått upp i rök
Till slut finns det inte något på buke att läsaNu har jag visserligen häst x2 men jag rider inte regelbundet längre pga skadad höft. Men jag fördriver tiden med att sy, surfa buke och greja i trädgården.
Saknar ridningen.. Men jag får så ont att jagj inte kan gå efteråt så jag får väl avstå tills utredningen är klar. Om dem någonsin blir det. Hittills har det kommit fram ingenting...
Till slut finns det inte något på buke att läsa
Har hund... Skämt å sido, någon annan hobby du tycker är kul? Måla, virka, sticka, sy, väva, trädgård, baka, snickra, mura, tälja? Jag känner mest att jag har en massa saker jag skulle vilja hinna med som jag prioriterar bort för att tiden inte finns. Föreningslivet? Finns det föreningar som intresserar dig? Släktforskning, folkdans, osvNi som inte har häst, vad gör ni med all tid? Jag är rastlös
Någon ide på ämne?Men då får du ju skapa en ny tråd begriper du väl! Tänk vilket bra projekt, skapa en riktig popcorntråd så har du att göra ett bra tag!
Någon ide på ämne?
Där ligger nog min flaska med hårfärg som jag fick hem förra året, plus lite annat bra och ha.Där finns nog mitt headset också. Funderar på att hitta nån synsk person som kan hitta detta hemliga ställe.
Även en del av mina grejer ligger därDär ligger nog min flaska med hårfärg som jag fick hem förra året, plus lite annat bra och ha.
Jag skulle behöva mer än 24 timmar per dygn och oceaner av ork för att kunna göra allt jag vill, men livet ser inte ut så.Ni som inte har häst, vad gör ni med all tid? Jag är rastlös