skerper
Trådstartare
Där har jag mycket saker åxo som man lägger på något bra ställe och aldrig hittar det merÄven en del av mina grejer ligger där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där har jag mycket saker åxo som man lägger på något bra ställe och aldrig hittar det merÄven en del av mina grejer ligger där
Alltså, allvarligt talat. Jag köpte ett par tyglar i höstas. Helt vanliga engelska tyglar. Nu skulle jag använda dem och då är de puts väck! Jag hittar dem inte någonstans, inte i min pyttelilla sadelkammare, inte i stallet, inte i huset.. Vart sjutton kan jag ha lagt dem?
Men då får du ju skapa en ny tråd begriper du väl! Tänk vilket bra projekt, skapa en riktig popcorntråd så har du att göra ett bra tag!
Är det i den byn du bor?! Där kommer ju min släkt frånÄtit frukost på älskade sommarcafeet, och sen varit till stan och hämtat klänningar till systerdottern, syrran köpte och jag hämtade!
Typ vi har kanske fem minuter dit med bil, men vi bor på "andra sidan åsen" Spännande med släkten! Jag är ju inte härifrån men maken har sin släkt här och i en ort en bit ifrån.Är det i den byn du bor?! Där kommer ju min släkt från
Alla under 170 cm är missfoster i så fall. Måttabeller är oftast gjorda efter den höjden. Jag har hellre ett par byxor jag får plats med magen men för långa ben än inga byxor alls.Jag är ett missfoster.
Visa bifogad fil 13858
På Svedol var alla byxor också för långa eller så fick inte magen plats.
Där och det som slutar på -hed är mormors familj från, morfars från Sala sen bodde de tillsammans i Västerås.Typ vi har kanske fem minuter dit med bil, men vi bor på "andra sidan åsen" Spännande med släkten! Jag är ju inte härifrån men maken har sin släkt här och i en ort en bit ifrån.
Sådana vänner ska man hålla hårt iJag vaknade av att det ringde på dörren på förmiddagen, inte långt från att mitt morgonhumör exploderade. Kompisen stod utanför och frågade i mycket snäll ton och försiktigt ljudläge hur det står till? när jag öppnade. jag är inte rolig nyvaken och utan kaffe så det var smart av henne. Hon hade försökt ringa flera gånger (4!!) och jag hade inte svarat så hon lånade en bil och drog hit från andra sidan stan för att kolla så allt var okej och det inte hade hänt något knas. Det tog dock inte många sekunder innan hon fattade att jag hade tagit sömntablett igår och där fick sin förklaring på att jag inte märkt av att hon ringt.
Sen gick hon ner till ett café och handlade lite goda baguetter under tiden jag fick vakna till litegrann.
Underbara människa det var ju inte min plan att göra hennes oroad, jag behövde ju bara
sova litegrann
Nu sitter jag och nördar trav och hon har åkt hem.