Det har regnat här men balkongen har klarat sig woow det regnar inte alltid på tvären trots allt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
heartDet känns konstigt att inte ha varit i stallet på tre dagar
Tack!Grattis @Tranan
Nu ar det dags att starta dagen.
I dag regnar det inte och temperaturen haller sig mellan +15 - +20*C eller varmare beroende pa om solen tittar fram eller inte, sa jag kanner mig helt nojd aven utan sol ... sa lange det bara inte regnar.
Tror den klarar det,jag ska gnaga majskolvar med en provisorisk 4 tands broÄsch är vild efter något att knapra på men hittar bara tre påsar sötmandel Nej, jag ska inte gå till Pressbyrån. Sitter på händerna.
Edit; Hittade en påse valnötter! Alltid något. Kan man göra något med mandlar? Eftersom jag har en provisorisk krona så vill jag inte gärna bita sönder något.
Jag knaprar just nu på vitkål med pesto. Riktigt gott!Äsch är vild efter något att knapra på men hittar bara tre påsar sötmandel Nej, jag ska inte gå till Pressbyrån. Sitter på händerna.
Edit; Hittade en påse valnötter! Alltid något. Kan man göra något med mandlar? Eftersom jag har en provisorisk krona så vill jag inte gärna bita sönder något.
Jag knaprar just nu på vitkål med pesto. Riktigt gott!
Mandlar är goda som de är eller i tex te eller någon sås
Är inte det väldigt högt?Jag har sorbet i frysen men den är till för när jag kraschar på natten, inte nu.
Ok, kollade och socker 19.4 trattar i mig snabbverkande och ska se om det hjälper lite.