Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag nördar sista minuten info. till V75 startar och har snart lite te på gång. Vattenflaskan laddad osv. osv. Snart är det dags
Det kommer behövas Känns som det kan hända vad som helst på flera håll men jag hoppas kunna göra som pappa, 53 miljoner i potten men jag är nöjd med 10% är inte kinkig på det visetLycka till! Tummar och tassar hålls
Inte alla rätt idag bommade redan på första loppet men jag var inte ensam om det (spelad2%) så kan nog bli utdelning på några kr. idag för dom som lyckas.
Skulle vara om 5orna ger något idag, inte heller avd 2 gick men pengar lär det bli idag för dom få som ev. lyckas lösa hela vägen för skrällt har det.men kanske det går bättre i de andra loppen. då vinner man väl ändå?
Efter 3 lopp så kan jag konstatera att det är ju bra att jag lämnat in det via kontot så jag inte behöver lägga energi på att riva kupongen
Nu har jag lite tid på mig och fundera ut hur jag ska förklara det här för pappa är loppen är klara