Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag nördar sista minuten info. till V75 startar och har snart lite te på gång. Vattenflaskan laddad osv. osv. Snart är det dags :banana:

Lycka till! Tummar och tassar hålls
fingerscrossed.gif

Efter 3 lopp så kan jag konstatera att det är ju bra att jag lämnat in det via kontot så jag inte behöver lägga energi på att riva kupongen :angel:
Nu har jag lite tid på mig och fundera ut hur jag ska förklara det här för pappa är loppen är klara:p

Legat i ett bad och sett en inspirerande dokumentär. Är helt slutkörd och kroppen känns som om nån kört över den ett par gånger men jag antar att det är för att senaste veckornas spänningar börjar släppa. Har egentligen inte tid men prioriterar återhämtning ändå. snart iväg och handla och stallet. Vi har 16 grader ute i skuggan :love:

Efter 3 lopp så kan jag konstatera att det är ju bra att jag lämnat in det via kontot så jag inte behöver lägga energi på att riva kupongen :angel:
Nu har jag lite tid på mig och fundera ut hur jag ska förklara det här för pappa är loppen är klara:p

:( Uppenbarligen hjälpte in tasshållningen den här gången.

Nyss hemkommen från vännens unges dop.
Ska nu blanda ihop lite drinkar och sedan är det dags att bege sig till 30årsfirandet. Kommer komma utan presenter för de hade inte behagat komma innan dess.

Bilen lagad. Och märker nu att jag stinker fotsvett så bör alltså tvätta fötterna och byta strumpor innan jag går till 30årsfirandet. Bättre att de alla däckar pga alkohol än pga min fotsvett..:laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar