Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Synd att jag inte kan komma förbi och äta tårtan du gjorde
Vad är den gjord av?
Vad är den gjord av?
Riktigt härlig bild att kunna sitta ute i kortärmat kan aldrig bli fel Den är helt klart trevligare än superstylade stela och sterila instagramlögner.Inte så smickrande bild men bjuder på det lunch ute idag!
Visa bifogad fil 13489
Nej, dramaten är en shoppingvagn . Dra-maten. Misstänkte att ditt första inlägg hamnade i fel tråd men kunde inte låta bli att svara
Såå värt det, jag köpte på ÖoB för flera år sen. Brukar tänka hellre smart än snygg och ryggen tackar.Flyttade till rätt tråd inte bland kattbilder
Yay! Hittade flera. Hmm, största och billigaste (särskilt idag) är Clas Ohlson, 10% rabatt idag, gratis frakt. Ca 100kr billigare än den näst billigaste. Störst kapacitet och maxvikt, men ful som attan! Fruktansvärt ful. Men om jag ändå måste köpa en så kanske utseendet inte spelar så stor roll?
Tack så mycket för alla gratulationer,
Såå värt det, jag köpte på ÖoB för flera år sen. Brukar tänka hellre smart än snygg och ryggen tackar.
Tryck vinyl på den!Flyttade till rätt tråd inte bland kattbilder
Yay! Hittade flera. Hmm, största och billigaste (särskilt idag) är Clas Ohlson, 10% rabatt idag, gratis frakt. Ca 100kr billigare än den näst billigaste. Störst kapacitet och maxvikt, men ful som attan! Fruktansvärt ful. Men om jag ändå måste köpa en så kanske utseendet inte spelar så stor roll?
Tryck vinyl på den!
Haha jag tänkte faktiskt på dig när jag gjorde ett inköp för ett litet tag sedan. Köpte krympplast som man kan skriva ut på och sen skära i maskinen, och där var ett exempel på ett par örhängen med ett svartvitt foto av en hund i. Lite likt dina NikitaörhängenJag kan beställa klistermärken med Nikita! Nääääh jag är inte alls löjligare än de mest baby besatta mammorna Inklusive att vid vissa tillfällen utförligt diskutera avföringens konsistens, lukt och färg
TackarGrattis på dagen tranan!