Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stort grattis på födelsedagen @Tranan!

IMG_5268wm.jpg

Första omgången på bilen gjord och all avfettning utom på fälgarna bortskurat.
Fikarast avklarad,så nu är det dags att shamponera den och sen börja damsuga,påminn mig om att man ska inte ha smutsiga hundar i baksätet,tur jag har helskin o en stoooooooor flaska läderbalsam.
Sen insåg jag att jag har en trailer med o den har nog inte tvättats på flera år,den skulle behöva några liter moss o antilavmedel. :o

Nej, dramaten är en shoppingvagn :up:. Dra-maten. Misstänkte att ditt första inlägg hamnade i fel tråd men kunde inte låta bli att svara

Flyttade till rätt tråd :D inte bland kattbilder

Yay! Hittade flera. Hmm, största och billigaste (särskilt idag) är Clas Ohlson, 10% rabatt idag, gratis frakt. Ca 100kr billigare än den näst billigaste. Störst kapacitet och maxvikt, men ful som attan! Fruktansvärt ful. Men om jag ändå måste köpa en så kanske utseendet inte spelar så stor roll?

8871469154334.jpg

Yay! Hittade flera. Hmm, största och billigaste (särskilt idag) är Clas Ohlson, 10% rabatt idag, gratis frakt. Ca 100kr billigare än den näst billigaste. Störst kapacitet och maxvikt, men ful som attan! Fruktansvärt ful. Men om jag ändå måste köpa en så kanske utseendet inte spelar så stor roll?

8871469154334.jpg
Såå värt det, jag köpte på ÖoB för flera år sen. Brukar tänka hellre smart än snygg och ryggen tackar.

8871469154334.jpg
Tryck vinyl på den! :D

Jag kan beställa klistermärken med Nikita! Nääääh jag är inte alls löjligare än de mest baby besatta mammorna :angel: Inklusive att vid vissa tillfällen utförligt diskutera avföringens konsistens, lukt och färg :grin:
Haha jag tänkte faktiskt på dig när jag gjorde ett inköp för ett litet tag sedan. Köpte krympplast som man kan skriva ut på och sen skära i maskinen, och där var ett exempel på ett par örhängen med ett svartvitt foto av en hund i. Lite likt dina Nikitaörhängen :D
Klistervinyl sitter nog inte så bra på det materialet, skulle föreslå textilvinyl (som man pressar fast med ett strykjärn) :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar