Ledtillskott med "tuppkam"

Johanna.Ingvarsoon

Trådstartare
Har hittat ett väl rekommenderat ledtillskott som innehåller bla Sodium Hyaluronat (tuppkam). Jag ska börja ge min häst som börjar bli lite till åren ledtillskott som lite hjälp på vägen. Vad tror ni om detta. Det är som sagt väldigt många som rekomenderar det men kan det finnas någon risk med att ge tuppkam? Typ beroende eller liknande? Det kommer ju att ges under väldigt lång tid.

Någon som har någon erfarenhet av detta?

Sv: Ledtillskott med "tuppkam"

Jag har erfarenhet av OrtoHyl som är hyalonsyra, och bra sådan. Har köpt min genom veterinärkliniken, som varmt rekommenderade den. Först var jag nog lite skeptisk för det är ju det här med tillskott etc. Men jag har gett mig nu, och vår gammelman är som ny, to m smidigare än sina yngre kollegor.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 086
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 827
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 608
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10