Ledarskapsövningar

Sv: Ledarskapsövningar

de beror ju på,är han koncentrerad på dig?om han är de så kanske de bara är ngn slags 1 gångs företelese..ja vet inte men om han inte har koncentra tionern på dig kan du ju försöka få den genom att tex.sätta igång han itrav eller göra andra övningar...:Dhoppas du förstår vad jag menar,annars kan du fråga en ggr till!:)kram//becca

de beror ju på,är han koncentrerad på dig?om han är de så kanske de bara är ngn slags 1 gångs företelese..ja vet inte men om han inte har koncentra tionern på dig kan du ju försöka få den genom att tex.sätta igång han itrav eller göra andra övningar...:Dhoppas du förstår vad jag menar,annars kan du fråga en ggr till!:)kram//becca

Aha nu förstår jag. :D
Tack för alla tips Becca det har hjälpt mej jättemkt!

de va så lite så!de är kul att se att min kunskap kan hjälpa andra och deras hästar!du kan gärna fortsätta fråga saker om du behöver hjälp!de är så kul att hjälpa med min kunskap..:)skulle vara kul att se bilder någon gång!//becca

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
713
Senast: MiniLi
·
Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
511
Senast: yamyam
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 245
Senast: cewe
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 523
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka