Unafraid

Trådstartare
Är det någon mer som kör LCHF? Jag tänkte att man kunde samla tips och recept! Hur länge har ni kört LCHF ? :) varför började ni?

Jag har kört i perioder i några år, är dock sjukt svag för ljust bröd, så det är vad jag åker dit på. Och ibland chips/godis, men bröd är värst för mig. Tänkte prova göra.muggbröd någon dag, hört att det ska vara gott!

Gör min nuvarande favorit nu, kesoplättar med baconröra!:d

Är det någon mer som kör LCHF? Jag tänkte att man kunde samla tips och recept! Hur länge har ni kört LCHF ? :) varför började ni?

Jag har kört i perioder i några år, är dock sjukt svag för ljust bröd, så det är vad jag åker dit på. Och ibland chips/godis, men bröd är värst för mig. Tänkte prova göra.muggbröd någon dag, hört att det ska vara gott!

Gör min nuvarande favorit nu, kesoplättar med baconröra!:d

Jag kör inte lchf men älskar också kesoplättar, åt nyss med kokoskvarg!

Nåt som är enkelt men gott är att köpa grillad kyckling, göra sallad och bea-sås till. Eller tacos, utan bröd, så typ tacosallad :p Finns ju goda lchfpizzor, alltså göra egen lchf botten och ha på valfria grejer! Recept borde gå att få fram via google :) vitkålsgratäng (skiiitgott) med korv med hög kötthalt. Blomkålsris med korvstroganoff är också väldigt gott :) ägg och bacon älskar sambon! Finns nåt bröd som heter oopsis, recept på google. Ganska goda speciellt nybakade. Har dock inte riktigt brödkonsistensen men jag gillar dom :)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 437
Kropp & Själ Hej! Fler här som kör LCHF/KETO? Hur mycket har ni gått ner totalt på hur lång tid? Jag har kört till och från i en längre period men...
Svar
0
· Visningar
442
Senast: Smurfoff
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 035
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Jag har en fråga hur jag ska bete mig mot just gällande hennes förhållande till hennes kropp och på bästa sätt stötta min allra bästa...
2
Svar
22
· Visningar
3 339
Senast: Qelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar