LC i Gbg-området, tävling??

E

EbbaMaria

Finns det några tävlingar i sommr i Gbg med omnejd (helst inte mer än 10 mil) med LC. Min medryttare skall starta men jag hittar dåligt med tävlingar. Helst innan september...

Någon som kan tipsa mig?? :confused:

Sv: LC i Gbg-området, tävling??

när jag bodde i dom trakterna var det skitdåligt med dressyrtävlingar på lätt nivå.
flyttade o vips så fanns dom :D

19 juni regional tjörn LC - LA
22 augusti lokal dressyr Nolvik RF antagligen LC:2 LB:1 LA:1
28 -"- lokal Stenungsund

annars e de lite tomt just under sommmar månaderna kommer mer i sep - oktober i gen

jo 5 juni Nääs LC:2 LB:1 LA:1
sen skall vi ev ha KM (klubbtävling) Den 12 Juni du kan PM:a mig om du e intresserad

E det ovanligt med LC:1, har man oftare LC:2 eller hur är det med det?

nä det är oftast LC:1 an för det programmet kan folk men det är tråkigt, vi har det för lite förändring just nu det är roligare om man kan erbjuda olika program vi hadde LC:2 an första gången förra året och alla tyckte väll att det var onödigt med så "konstiga program" men efter åt var dom mer än nöjda

Vad kul att just denna tråden startades. Jag skall själv försöka ta mig ut och tävla min sköthäst i LC och LB. jag skall tävla min första tävling den 7/5. Har tyvärr inget grönt kort eller ryttarlicens ännu men skall fixa det snarast möjligt! Hur är det runt om i våran region egentligen, är det många otroligt seriösa som tävlar eller vågar jag ta mig ut på tävlingar med min sköthäst som är en f d travare (han är otroligt välbyggd och ser inte alls ut som ett varmblod och går dessutom i väldigt fin och ordentlig form). Vad tror ni?

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 275
Senast: Lady_S
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 084
Senast: zarmino
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
44 45 46
Svar
919
· Visningar
28 520
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 501
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30