Laurin avkommor och Gaspadin

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Morotsbiten
  • Startdatum Startdatum
M

Morotsbiten

Är det någon som har dessa hingstar som fadern till sin häst??
Skulle vara kul och se lite bilder på dom hästarna och berätta gärna hur dom är hur dom rör sig osv=)

Sv: Laurin avkommor och Gaspadin

Jag har ett treårigt sto efter Laurin - Latiffa. Hon kommer i år att betäckas med Cortez. Exteriört så ser hon ut att vara av god hoppmodell, men hon har även tre väldigt bra gångarter. Temperamentsmässigt så är hon klok, förståndig och mkt balanserad.

Du kan läsa mer om henne på vår hemsida om du vill
Hälsningar Helen
www.stalltortuna.com

Kommer tyvärr inte åt bilden :crazy:

Hon är ca 163 - 164 cm. Tror att hon kommer att bli ungefär 167-168 cm.

Hälsningar Helen
www.stalltortuna.com

oj glömde säga ta bort htt://
Oki min häst vart väldigt skarp i sinnet och har en hel del egna åsikter=)

Har du en e. Laurin som är skarp i sinnet ? Det har jag däremot inte träffat på :D Har träffat både hingsten själv och en hel del avkommor. Laurin själv är en otroligt snäll och tillmötesgående herre - en riktig nallebjörn. Även dem avkommor som jag har träffat.

Såg på bilden att din dessutom var svartbrun - mitt sto fick tyvärr färgen efter far sin, vilket jag tyckewr är synd då jag inte är så förtjust i skimmlar.

Hälsningar Helen

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 481
Senast: ildiko
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
405
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025