Lättskött häck.

FadeAway

Trådstartare
Vi ska sätta en häck mot grannen. Tidigare har det varit träd som avgränsat tomterna men när vi dränerade förra året fick de sätta livet till. Vi vill ha nått lättskött och relativt tidsenligt (vårt hus är byggt 69). Vi har ett tegelhus (mexitegel) grannen har vanligt gult tegel. Vi har barn så inget giftigt ;)

Sv: Lättskött häck.

Friväxande björk- eller brudspirea? Tidsenligt, blommande och väldigt lättskött!!

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
428
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 688
Trädgård & Växter Jag måste göra något åt situatinen här hemma då jag avstår från att vara ute i trädgården pga min granne. Jag har funderat ett par år nu...
2
Svar
31
· Visningar
3 835
Senast: Shaggy
·
Trädgård & Växter Vi flyttade in i nya huset för lite drygt två månader sedan. Min erfarenhet av växter sträcker sig till krukväxter som inte blommar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 566
Senast: labb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar