Lätta boots?

K

Klara J

Letar efter ett par lätta boots (såna som man spänner fast, alltså inte gummiklockor). De ska väga mellan 120 och 150 gram, någon som vet var man kan hitta sådana?

Sv: Lätta boots?

Tack för svaren! Vart köpte du AlliUnn bootsen?

Satt och kika runt lite på olika hästaffärer... hittade ett par boots, fast dom väger 110 gram och märket är topreiter... kanske för lätta för din häst.. här är bild iaf: :D

dfdf.jpg

Ja, 110 är lite för lätt...men tack ändå. Vill ha mellan 120 och 150 g och det verkar finnas väldigt få sånna :(

Ja, 190 är för tungt...har ett par 170 redan, men nu när jag skall sko med sulor behöver jag ännu lättare i T2.

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 511
Senast: Ajda
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 681
Senast: Lejanna
·
IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka