Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Du har ju Bugaboo, den har både ligg och sittdel, väger 9 kg och blir skitliten i bilen.
Dock är ju framhjulen mindre och svängbara (vilket gör vagnen lättkörd).
Jag bytte mitt tunga as till vagn (BRIO kombi) till Bugaboo Cameleon och ångrade det inte.
Sätter du vinterhjulen på är de både fasta och lite större! vi var ute igår och handlade med min kompis brio "någonting" sulky i alla fall. Det är knappt någon hävstång alls på den vagnen. Jag kan inte förstå att de är så poppis??? Den var väldigt tung- och svårstyrd. Då saknade jag min bugga
Hästnyheter Men vad arg jag blir! Låt hästen somna in ifred. Nitton år är inte skitgammalt, men jag kan inte tänka mig annat än att en sådan karriär...
Hundavel & Ras Jag har två mellanpudlar och tycker absolut att de kan passa in på det du beskriver. De är verkligen sportiga, rörliga, glada och pigga...
Lantbruksdjur Nu väger han cirkus 11kg och är som sagt den raraste av lamm. Men jag fattar, det är inte bra att spara bagg-flasklamm.
Som kastrat kan...