Lätt och smidig barnvagn!

Sv: Lätt och smidig barnvagn!

Jag håller med Brandgul: ekvationen 4 fasta hjul med vändbar sits och lätt att lyfta är tämligen omöjlig känns det som :)

Du har ju Bugaboo, den har både ligg och sittdel, väger 9 kg och blir skitliten i bilen.
Dock är ju framhjulen mindre och svängbara (vilket gör vagnen lättkörd).

Jag bytte mitt tunga as till vagn (BRIO kombi) till Bugaboo Cameleon och ångrade det inte.

Sätter du vinterhjulen på är de både fasta och lite större! :idea: vi var ute igår och handlade med min kompis brio "någonting" sulky i alla fall. Det är knappt någon hävstång alls på den vagnen. Jag kan inte förstå att de är så poppis??? Den var väldigt tung- och svårstyrd. Då saknade jag min bugga :)

En snabb fråga ang Bugaboo.

Om man sätter vinterhjulen på, är dom inte längre rörliga då ?

Jag har uppfattat dem som fasta. Jag har bara sett det på stan. Väldigt poppis denna vinter :) Leta i buggatråden på FL!

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har idag en Emmaljunga, vi är nöjda med den förutom att den är enorm. Men dottern sover gott i den och den känns gedigen och rejäl...
2
Svar
22
· Visningar
2 216
Senast: ako
·
Småbarn Vår son är 2 år, och 91 cm lång och väger 14 kg, idag har vi en gammal Emmaljunga som används som dagisvagn/sovvagn hemma och sedan en...
2
Svar
22
· Visningar
8 496
Småbarn Har beslutat oss för att köpa en "sommar vagn" en lätt liten trevlig vagn. Som är enkel att hantera, lätt att fälla ihop, liten...
2
Svar
37
· Visningar
5 425
Senast: Miks
·
Gravid - 1år Vi har börjat titta lite smått på barnvagnar och har kommit fram till att vi vill ha en "klassisk" barnvagn, alltså fyra fasta hjul...
2
Svar
23
· Visningar
2 006
Senast: Lydia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30