Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Du har ju Bugaboo, den har både ligg och sittdel, väger 9 kg och blir skitliten i bilen.
Dock är ju framhjulen mindre och svängbara (vilket gör vagnen lättkörd).
Jag bytte mitt tunga as till vagn (BRIO kombi) till Bugaboo Cameleon och ångrade det inte.
Sätter du vinterhjulen på är de både fasta och lite större! vi var ute igår och handlade med min kompis brio "någonting" sulky i alla fall. Det är knappt någon hävstång alls på den vagnen. Jag kan inte förstå att de är så poppis??? Den var väldigt tung- och svårstyrd. Då saknade jag min bugga
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.