Låt Mig presentera mina knäppa hundar!

Minerva

Trådstartare
ja så här kan det gå om man inte har tid att vänta på sin tur :p

DSC01537.JPG

Sv: Låt Mig presentera mina knäppa hundar!

snacka om att vara bekväma i varandra :rofl: :rofl:

:rofl: Stod de bara stilla sådär? Och så gäspar h*n också!!! :rofl: :rofl:

haha japp under säkert iaf 2 minuter :D Ori (den vita) såg en katt, och då va Tilly (den översta ^^) ivägen, så han gick helt enkelt under henne och Tilly bara fanns liksom :p

haha, knäppt!
Det roliga är att Tilly bara finner sig i det! :p

:rofl: Så söta!
Det där hade aldrig våra hundar kunnat göra. Dvärgpinschern hade ätit upp greyhounden inom 3 röda. :angel:

Haha :rofl: Ja det hade kanske varit lite större skiillnad om greyhounden krypit under dp:n :rofl:
Kan nästan se det framför mig!
Hur Greyhounden kryyyyper för att komma under :rofl: :banana:

Han brukar göra det ibland när han är busig. Han sätter in nosen under magen på henne och så liksom skjuter upp henne i luften. :rofl:

Fast nu är han krasslig igen och ganska medtagen. :( Börjar bli dags för honom att bli frisk snart.

va sött :love:
jaså? e han sjuk? :( Det va ju mindre bra... du får ge honom en krya på sig kram av mig :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 628
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka