Läspar på F!

Monkie

Trådstartare
Slog av en del av framtanden för ett tag sedan. Fått lagat med plast. Allt bra så långt, Men! Jag läspar lite på F nu, något måste skilja liiite i munnen mot innan. Hur tränar jg bort detta? Säger F, F, F hur många gånger som helst bara? Gå tillbaka till tandläkaren? Tanden ser bra ut och känns bra.
 
Känner två som fått nya framtänder och båda läspade på F ett tag efter, sen slutade dom, så antar att det tar en liten stund att ställa om bara.
 
Jag hade glugg mellan framtänderna som sattes igen. Jag hade alltid sagt F genom gluggen och det gick ju plötsligt inte. Det tog nog ett par veckor innan jag lärde om och sen var det inga problem.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 963
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Jag vet att detta är en fråga som ligger många varmt om hjärtat och kan förstå varför. Men för mig är det ingen självklarhet. Frågan är...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 890
Senast: Viva
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 955
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp