Läspar på F!

Monkie

Trådstartare
Slog av en del av framtanden för ett tag sedan. Fått lagat med plast. Allt bra så långt, Men! Jag läspar lite på F nu, något måste skilja liiite i munnen mot innan. Hur tränar jg bort detta? Säger F, F, F hur många gånger som helst bara? Gå tillbaka till tandläkaren? Tanden ser bra ut och känns bra.

Känner två som fått nya framtänder och båda läspade på F ett tag efter, sen slutade dom, så antar att det tar en liten stund att ställa om bara.

Jag hade glugg mellan framtänderna som sattes igen. Jag hade alltid sagt F genom gluggen och det gick ju plötsligt inte. Det tog nog ett par veckor innan jag lärde om och sen var det inga problem.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
261
Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
771
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Jag känner att jag behöver miljöombyte, rejäl värme, sol, salta bad, god mat... Det var något jag gjorde ofta innan jag blev sjuk för... 2
Svar
22
· Visningar
1 010
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 228
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • En tråd om bäddar