lansmärke?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare KHARISHNA
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 8 447
Re: \"syns\" olika bra beroende på exteriör

Finns en tråd på Gnägg där Dreamer skriver om lansmärket... :) *tipsar* Tror det är tråden om användarbilder förresten! :idea:

Re: \"syns\" olika bra beroende på exteriör

Mitt sto, som jag nämde lite högre upp, har normalt ansatt hals, EJ lågt ansatt, men har hög/välutvecklad manke. Kanske det spelar in?

Vad "läskigt". :crazy:
Blev riktigt chockad över vad orsaken är. :crazy:

Har kollat igenom alla bilder på min häst nu; dock ganska oriden och fet, och ser inte någon grop. Tack o lov.

Förresten! OM hästen nu skulle ha ett litet eller knappt synligt lansmärke; finns det några speciellt övningar man kan rida, för att 'trolla bort' det? :crazy: :confused:

lånar svarsknapp.
Nu fattar jag att jag "tjatat" :o ;)
Jag får nog börja röra mig lite utanför seniorforumet ibland. :crazy:

1148.gif

Liknande trådar

Hästvård Hej hej. Fick höra en ny sak som jag inte har koll på. Hovrandsartros. Någon som känner till något om detta? Hur uppstår det? Hur läker...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
471
Senast: Mearas
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 289
Senast: skiesabove
·
Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
378
Senast: Malva1978
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka