Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast nu blir jag lite konfunderad För innan @Gunnar ändrade färgen så syntes ju länkar i texter genom att de var gröna, vilket jag tyckte passade rätt så bra med tanke på hur grönt buke är i övrigt, menar du att du inte såg det eller pratar du om en annan sorts länkar?
Provar lite med understrykningar nu, det blev inte bra tycker jag. För plottrigt.
Det mesta är möjligt, med mer eller mindre jobb, jag är dock inte säker på att jag vill ha understrukna länkar i inläggen.Jättejobbigt blev det... Går det att göra som @Blueberry sa, att bara ändra länkarna i just text?
Åhå, då förstår jag (även om jag tycker att grönt på vitt är rätt tydligt), tack för förklaringen!Nej, jag såg inte de gröna länkarna i löpande text.
Jag håller med om att det passade bra med färgen och var väldigt snyggt, men en kort länk i text blev helt osynlig för mig.
Det mesta är möjligt, med mer eller mindre jobb, jag är dock inte säker på att jag vill ha understrukna länkar i inläggen.
Åhå, då förstår jag (även om jag tycker att grönt på vitt är rätt tydligt), tack för förklaringen!
Det förstod jagAha, nej jag menade inte osynligt som att det gröna inte syntes alls och det blev en konstig lucka i texten, utan osynligt som att det skiljde sig för lite mot den svarta texten så det inte syntes att det fanns något att klicka på där.
Det mesta är möjligt, med mer eller mindre jobb, jag är dock inte säker på att jag vill ha understrukna länkar i inläggen.
Kan det inte vara en möjlighet att göra länkar som leder utanför forumet understrukna, så slipper alla taggar bli det? Då lär det ju bli mindre störande i löpande texter, tänker jag.
Om man nu ska ha länkar understrukna, vill säga.
Jo, fast det hjälper ju inte de som vill se tydliga länkar från andra.Fast man kan väl göra länkar understrukna själv om man vill det? Förstår inte vitsen, det blir bara plottrigt.