Länk i text

Fast nu blir jag lite konfunderad :confused: För innan @Gunnar ändrade färgen så syntes ju länkar i texter genom att de var gröna, vilket jag tyckte passade rätt så bra med tanke på hur grönt buke är i övrigt, menar du att du inte såg det eller pratar du om en annan sorts länkar? :o

Nej, jag såg inte de gröna länkarna i löpande text. :)
Jag håller med om att det passade bra med färgen och var väldigt snyggt, men en kort länk i text blev helt osynlig för mig.

Nej, jag såg inte de gröna länkarna i löpande text. :)
Jag håller med om att det passade bra med färgen och var väldigt snyggt, men en kort länk i text blev helt osynlig för mig.
Åhå, då förstår jag (även om jag tycker att grönt på vitt är rätt tydligt), tack för förklaringen! :)

Det mesta är möjligt, med mer eller mindre jobb, jag är dock inte säker på att jag vill ha understrukna länkar i inläggen.

You're the boss, jag bara skriver julklappslistor som vilken hoppfull unge som helst. :laugh:

Åhå, då förstår jag (även om jag tycker att grönt på vitt är rätt tydligt), tack för förklaringen! :)

Aha, nej jag menade inte osynligt som att det gröna inte syntes alls och det blev en konstig lucka i texten, utan osynligt som att det skiljde sig för lite mot den svarta texten så det inte syntes att det fanns något att klicka på där.

Kan det inte vara en möjlighet att göra länkar som leder utanför forumet understrukna, så slipper alla taggar bli det? Då lär det ju bli mindre störande i löpande texter, tänker jag.

Om man nu ska ha länkar understrukna, vill säga.

Kan det inte vara en möjlighet att göra länkar som leder utanför forumet understrukna, så slipper alla taggar bli det? Då lär det ju bli mindre störande i löpande texter, tänker jag.

Om man nu ska ha länkar understrukna, vill säga.

Fast man kan väl göra länkar understrukna själv om man vill det? Förstår inte vitsen, det blir bara plottrigt.

Jag föredrog när det var en annan färg än som det är nu, understruket. Tycker det blir plottrigt. Jag tycker nog att det är diskretare med annan färg då.

Men kanske inte samma skrikblå som i de rekommenderade trådarna.

Fast man kan väl göra länkar understrukna själv om man vill det? Förstår inte vitsen, det blir bara plottrigt.
Jo, fast det hjälper ju inte de som vill se tydliga länkar från andra. :)

Två valmöjligheter om hur länkarna visas vore väl optimalt i så fall, men kanske lite för krångligt att genomföra.

Jag vet inte riktigt om jag inbillar mig nu, men är en del gröna nyanser (däribland länkar) lite gråare nu?

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 833
Senast: Klara
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 673
Senast: Hedinn
·
Tjatter Välkomna till min tredje ulvlek, den här gången är det temalöst då jag har idétorka. :p Notera att det finns en ny regel kring...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
12 588
Senast: Artline
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
22 722
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar