Eller så laddar du ner mobilt bank-id till din telefon. Den går att använda även när du loggar in via datorn.Det är något knas med min dator som gör att det inte går.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller så laddar du ner mobilt bank-id till din telefon. Den går att använda även när du loggar in via datorn.Det är något knas med min dator som gör att det inte går.
Lätast är att besöka ett bankkontor så hjälper dom till (har Swedbank och senast i veckan fick en äldre dam före mig i kön hjälp med det)Jag har inget bankid. Hur går jag till väga då?
Lätast är att besöka ett bankkontor så hjälper dom till (har Swedbank och senast i veckan fick en äldre dam före mig i kön hjälp med det)
Det är något knas med min dator som gör att det inte går.
För första gången i mitt liv kommer jag bli sjukskriven en längre tid. Har faktiskt ingen koll på hur det fungerar och skulle gärna vilja ha alla råd och tips som finns för att få det att fungera så bra som möjligt.
Bank ID laddas ju upp i datorn man använder så du kan tyvärr inte ladda upp det på ex vis bibblan.
Gör som övriga föreslagit, ladda ner mobilt bank-id i mobilen eller gå till din bank för hjälp.Alltså min dator accepterar inte att jag laddar ner det. Vet inte var felet sitter.
Det går ju faktiskt att använda pappersblanketter också.Alltså min dator accepterar inte att jag laddar ner det. Vet inte var felet sitter.
Alltså min dator accepterar inte att jag laddar ner det. Vet inte var felet sitter.
Främst ersättningen från FK. Ska jag anmäla dit efter de där 14 dagarna? Eller sköts det via mina arbetsgivare? Ska jag anmäla in min aktuella inkomst, eller sköts det ändå?
Jag var sjukskriven längre än så, att återgå i tjänst verkade då omöjligt. Jag ansökte o beviljades sjukersättning, i dagligt tal "förtidspension" Tack vare sparkontot överlevde jag handläggningstiden på drygt 6 månader. Var aldrig frågan om att söka andra arbeten.Arbetsgivaren ska anmäla sjuklöneperiod till Försäkringskassan sen söker du från Försäkringskassan från dag 15 du är sjukskriven. Blir du sjukskriven mer än 180 dagar ska dn arbetsförmåga bedömas mot alla jobb på arbetsmarknaden enligt de lagar som finns såvida inte det finns en medicinsk rimlig plan för att du kan gå tillbaka till ditt arbete innan dag 365 i sjukskrivningen.
Jag var sjukskriven längre än så, att återgå i tjänst verkade då omöjligt. Jag ansökte o beviljades sjukersättning, i dagligt tal "förtidspension" Tack vare sparkontot överlevde jag handläggningstiden på drygt 6 månader. Var aldrig frågan om att söka andra arbeten.
Jag hade nått slutbossen i Kingdom Rush vid det lagetMen jisses vilken arbetsmyra du är. Stor eloge till dig som verkligen gjorde allt för att det skulle bli så bra som möjligt.
Själv hade jag gladeligen stannat hemma dom veckorna.Iofs jobbar jag som sjuksköterska så det hade inte gått, men ändå.
Så det är alltså jag och inte arbetsgivaren som ska anmäla till sjukkassan`?Arbetsgivaren ska anmäla sjuklöneperiod till Försäkringskassan sen söker du från Försäkringskassan från dag 15 du är sjukskriven. Blir du sjukskriven mer än 180 dagar ska dn arbetsförmåga bedömas mot alla jobb på arbetsmarknaden enligt de lagar som finns såvida inte det finns en medicinsk rimlig plan för att du kan gå tillbaka till ditt arbete innan dag 365 i sjukskrivningen.
Så det är alltså jag och inte arbetsgivaren som ska anmäla till sjukkassan`?
Så det är alltså jag och inte arbetsgivaren som ska anmäla till sjukkassan`?