Längtar tillbaka till de gamla hederliga diskussionsforumen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men alltså, det är väl bara gilla läget att det är så det är här? Vad är vitsen att fortsätta tjata om det? Jag förstår faktiskt inte varför man som ny medlem kommer till ett forum och upprepade gånger gnäller på "felen" på forumet.

Nu har jag varken läst om tråden eller alla TS inlägg, så jag kan ha missat något, men är det någon här som gnäller är det väl inte TS? Hela tråden har liksom kommit att handla om hennes signatur och just signaturer - eller att gnälla på buke i allmänhet, för den delen - var väl ändå inte syftet med tråden från början? Det känns i alla fall som om det framgått vad användare i allmänhet tycker om signaturer. Snacka om upprepningar.
 
Inget problem med TS signatur, den smälter in betydligt bättre än all reklam.
Precis! Tackar så mycket! En sådan signatur skadar ingen, men däremot försår jag att man kan reagera illa på andra signaturer som har sexxuella anspelningar.
Ja och det tillsammans med din hemska avatar!:banghead::yuck::D
Hyacinths avatar är det inget fel på. Det finns värre avatarer än så.
Ett annat forum jag brukade vara på jämt kunde man ha unlimited signaturer. Bilder, GIFs, youtube videor(!) milslånga texter etc. Fy fan vad jobbigt det är.
Oj oj oj, det förstår jag om det blir jobbigt, men som jag har sagt är det inget fel med att ha reklam för sitt eget fprum som signatur. Det kan man enkelt göra med att länka till forumet. Man behöver inte smälla upp en blaffig banner för den skull.

Silver Pethead
 
Oj oj oj, det förstår jag om det blir jobbigt, men som jag har sagt är det inget fel med att ha reklam för sitt eget fprum som signatur. Det kan man enkelt göra med att länka till forumet. Man behöver inte smälla upp en blaffig banner för den skull.

Men du har väl läst och förstått forumreglerna?
Sådan reklam är inte tillåten och kan i slutändan leda till att man blir avstängd från Buke.
 
Men du har väl läst och förstått forumreglerna?
Sådan reklam är inte tillåten och kan i slutändan leda till att man blir avstängd från Buke.
Men det tror jag att @Skorpion76 vet. Om jag inte minns fel startade hon en tråd om sitt (blivande?) diskussionsforum här på Senior när hon var helt ny men den rök snabbt som ögat. Då bör hon väl ha fått ett förklarande PM också.

Jag tror att hennes diskussion i denna tråd är mer generell - alltså att hon tycker det är bra att ha forumreklam i en signatur.
 
Men det tror jag att @Skorpion76 vet. Om jag inte minns fel startade hon en tråd om sitt (blivande?) diskussionsforum här på Senior när hon var helt ny men den rök snabbt som ögat. Då bör hon väl ha fått ett förklarande PM också.

Jag tror att hennes diskussion i den tråd är mer generell - alltså att hon tycker det är bra att ha forumreklam i en signatur.

Då är det bra. Skriver man att det inte är något fel att ha reklam för sitt eget forum och att man kan länka till det så känns det inte helt självklart.
 
Då är det bra. Skriver man att det inte är något fel att ha reklam för sitt eget forum och att man kan länka till det så känns det inte helt självklart.
Nej, det var nog inte många som såg den där tråden, den försvann jättesnabbt om jag minns rätt. Men eftersom hon var så ny så fick hon nog ett PM från den moderator som tog bort den.
 
Jag väljer ignore nu så slipper jag se skiten. :up: Vad användaren har för syfte, mål och avsikt kan inte bry mig mindre.
Provade samma sak igår men flödet blev så jäkla skumt :arghh:

Hade det inte varit för fetningen vore det nog inte alls lika störigt, om än inte helt icke-störigt. Fetstil i mina ögon används för att tydliggöra nånting och en signatur i fetstil drar verkligen till sig all uppmärksamhet. Blir som en stor blinkande banner i illrött liksom. Jag pallar inte, blir alldeles för distraherad av eländet :down:
 
Precis! Tackar så mycket! En sådan signatur skadar ingen, men däremot försår jag att man kan reagera illa på andra signaturer som har sexxuella anspelningar.

Det är väl bara du som använder signatur på hela buke? :angel: Så vart du fått sexuella signaturer ifrån vet jag inte.
Jag vet att @Lavinia brukar(brukade?) sluta sina kommentarer på ett urmysigt sätt.
 
Men vad vill du uppnå med en sån kommentar?
By all means, använd ignore men jag förstår inte varför det är nödvändigt att basunera ut det?

Gör man så för att göra någon glad eller ledsen undrar jag då?
Jag med fler har redan påpekat hur störande det är, så nu talar jag om att jag inte orkar läsa fler inlägg med "signatur" och varför. Jag tror inte TS ser det som en förlust och inte jag heller.

Om du väljer att kalla alla dina inlägg för att basunera ut något står för dig.
 
Då är det bra. Skriver man att det inte är något fel att ha reklam för sitt eget forum och att man kan länka till det så känns det inte helt självklart.
Ja precis!Det jag färsööker säga är att man kan göra reklam på olika sätt. Att smälla uppen banner är ett sätt som till och med i mina ögon är ganska störande, men att lägga in en länk är ett annat sät som blir mer diskret och inte så vansinnigt iögonfallande.
Nej, det var nog inte många som såg den där tråden, den försvann jättesnabbt om jag minns rätt. Men eftersom hon var så ny så fick hon nog ett PM från den moderator som tog bort den.
Precis och det är vväldigt tråkigt.
Det är väl bara du som använder signatur på hela buke? :angel: Så vart du fått sexuella signaturer ifrån vet jag inte.
Jag vet att @Lavinia brukar(brukade?) sluta sina kommentarer på ett urmysigt sätt.
Just nu är det bara jag. Det är alldeles riktigt. Den signaturen fanns inte kvar när jag kom hit till Buke, men jag har hört talas om den och därför känner jag till den.

Silver Pethead
 
Provade samma sak igår men flödet blev så jäkla skumt :arghh:

Hade det inte varit för fetningen vore det nog inte alls lika störigt, om än inte helt icke-störigt. Fetstil i mina ögon används för att tydliggöra nånting och en signatur i fetstil drar verkligen till sig all uppmärksamhet. Blir som en stor blinkande banner i illrött liksom. Jag pallar inte, blir alldeles för distraherad av eländet :down:
Text i fet stil är inte lika illa som en blinkande banner. Hur tänker du nu?

Silver Pethead
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp