Nä men jag gillar faktiskt din signatur TS. Tycker den är rätt cool.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men alltså, det är väl bara gilla läget att det är så det är här? Vad är vitsen att fortsätta tjata om det? Jag förstår faktiskt inte varför man som ny medlem kommer till ett forum och upprepade gånger gnäller på "felen" på forumet.
Precis! Tackar så mycket! En sådan signatur skadar ingen, men däremot försår jag att man kan reagera illa på andra signaturer som har sexxuella anspelningar.Inget problem med TS signatur, den smälter in betydligt bättre än all reklam.
Hyacinths avatar är det inget fel på. Det finns värre avatarer än så.Ja och det tillsammans med din hemska avatar!
Oj oj oj, det förstår jag om det blir jobbigt, men som jag har sagt är det inget fel med att ha reklam för sitt eget fprum som signatur. Det kan man enkelt göra med att länka till forumet. Man behöver inte smälla upp en blaffig banner för den skull.Ett annat forum jag brukade vara på jämt kunde man ha unlimited signaturer. Bilder, GIFs, youtube videor(!) milslånga texter etc. Fy fan vad jobbigt det är.
Tack!Nä men jag gillar faktiskt din signatur TS. Tycker den är rätt cool.
Dock inte här på Buke.j oj oj, det förstår jag om det blir jobbigt, men som jag har sagt är det inget fel med att ha reklam för sitt eget fprum som signatur.
Oj oj oj, det förstår jag om det blir jobbigt, men som jag har sagt är det inget fel med att ha reklam för sitt eget fprum som signatur. Det kan man enkelt göra med att länka till forumet. Man behöver inte smälla upp en blaffig banner för den skull.
Men det tror jag att @Skorpion76 vet. Om jag inte minns fel startade hon en tråd om sitt (blivande?) diskussionsforum här på Senior när hon var helt ny men den rök snabbt som ögat. Då bör hon väl ha fått ett förklarande PM också.Men du har väl läst och förstått forumreglerna?
Sådan reklam är inte tillåten och kan i slutändan leda till att man blir avstängd från Buke.
Men det tror jag att @Skorpion76 vet. Om jag inte minns fel startade hon en tråd om sitt (blivande?) diskussionsforum här på Senior när hon var helt ny men den rök snabbt som ögat. Då bör hon väl ha fått ett förklarande PM också.
Jag tror att hennes diskussion i den tråd är mer generell - alltså att hon tycker det är bra att ha forumreklam i en signatur.
Nej, det var nog inte många som såg den där tråden, den försvann jättesnabbt om jag minns rätt. Men eftersom hon var så ny så fick hon nog ett PM från den moderator som tog bort den.Då är det bra. Skriver man att det inte är något fel att ha reklam för sitt eget forum och att man kan länka till det så känns det inte helt självklart.
Provade samma sak igår men flödet blev så jäkla skumtJag väljer ignore nu så slipper jag se skiten. Vad användaren har för syfte, mål och avsikt kan inte bry mig mindre.
Men vad vill du uppnå med en sån kommentar?Jag väljer ignore nu så slipper jag se skiten. Vad användaren har för syfte, mål och avsikt kan inte bry mig mindre.
Precis! Tackar så mycket! En sådan signatur skadar ingen, men däremot försår jag att man kan reagera illa på andra signaturer som har sexxuella anspelningar.
Läste "namn och avarter" och tänkte att det var så sant som det var sagt. Folk är... individuella nog som de är.Och jag ogillar signaturer, jag tycker namn och avatar är signatur nog och väljer något jag gillar.
Jag med fler har redan påpekat hur störande det är, så nu talar jag om att jag inte orkar läsa fler inlägg med "signatur" och varför. Jag tror inte TS ser det som en förlust och inte jag heller.Men vad vill du uppnå med en sån kommentar?
By all means, använd ignore men jag förstår inte varför det är nödvändigt att basunera ut det?
Gör man så för att göra någon glad eller ledsen undrar jag då?
Ja precis!Det jag färsööker säga är att man kan göra reklam på olika sätt. Att smälla uppen banner är ett sätt som till och med i mina ögon är ganska störande, men att lägga in en länk är ett annat sät som blir mer diskret och inte så vansinnigt iögonfallande.Då är det bra. Skriver man att det inte är något fel att ha reklam för sitt eget forum och att man kan länka till det så känns det inte helt självklart.
Precis och det är vväldigt tråkigt.Nej, det var nog inte många som såg den där tråden, den försvann jättesnabbt om jag minns rätt. Men eftersom hon var så ny så fick hon nog ett PM från den moderator som tog bort den.
Just nu är det bara jag. Det är alldeles riktigt. Den signaturen fanns inte kvar när jag kom hit till Buke, men jag har hört talas om den och därför känner jag till den.Det är väl bara du som använder signatur på hela buke? Så vart du fått sexuella signaturer ifrån vet jag inte.
Jag vet att @Lavinia brukar(brukade?) sluta sina kommentarer på ett urmysigt sätt.
Text i fet stil är inte lika illa som en blinkande banner. Hur tänker du nu?Provade samma sak igår men flödet blev så jäkla skumt
Hade det inte varit för fetningen vore det nog inte alls lika störigt, om än inte helt icke-störigt. Fetstil i mina ögon används för att tydliggöra nånting och en signatur i fetstil drar verkligen till sig all uppmärksamhet. Blir som en stor blinkande banner i illrött liksom. Jag pallar inte, blir alldeles för distraherad av eländet
Text i fet stil är inte lika illa som en blinkande banner. Hur tänker du nu?
Silver Pethead