Skorpion76
Trådstartare
Det är en nackdel mwd phpBB-forumen att man kan göra hur många citatinlägg inuti varandra som helst. Här är den möjligheten begränsad till ett inlägg, men istället kan man citera flera samtidigt och det är bra.Instämmer med tidigare, så som buke funkar nu är klockrent. Finns ett specifikt phpBB-forum jag saknar men det enbart för folket, stämningen och sammanhållningen som fanns där, och för att det gav bra möjligheter till lagom underforum inom ett specifikt ämne (tamråttor i det här fallet) som skulle bli kaos på ett bredare forum som typ Buke eller Flashback. Saknar absolut inte att inte ens få upp när man citeras och allt vad det var, det blev så drygt att försöka hänga med i alla trådar och det var alltid en del man missade.
Notiserna, taggningarna och möjligheten att följa trådar här på buke är det bästa som gjorts. Älskar't!
I slutändan är det dock alltid övriga medlemmar som avgör forumets kvalitet. Jag har funnits på en hel drös forum genom åren, och buke är den där stadiga klippan jag alltid återvänder till sen 15 år tillbaka.
Jag sällar mig dessutom till de som ogillar signaturer. Tycker de enbart gör det rörigt och är så glad över att de togs bort en gång i tiden.
Bronze Pethead