R
Raderad medlem 6459
Jo men det fattar ju ingen bara för att du signar så. Det är ju liksom obegripligt.Pethead är Pet Shop Boys smeknamn på sina fans.
Silver Pethead
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo men det fattar ju ingen bara för att du signar så. Det är ju liksom obegripligt.Pethead är Pet Shop Boys smeknamn på sina fans.
Silver Pethead
Pethead är Pet Shop Boys smeknamn på sina fans.
Silver Pethead
Pethead är Pet Shop Boys smeknamn på sina fans.
Silver Pethead
Jag med!Finns ett specifikt phpBB-forum jag saknar men det enbart för folket, stämningen och sammanhållningen som fanns där, och för att det gav bra möjligheter till lagom underforum inom ett specifikt ämne (tamråttor i det här fallet) som skulle bli kaos på ett bredare forum som typ Buke eller Flashback.
Nog för att signaturen blir tjatig, men den är ändå ett bättre inslag än all annan spam.
Silver Pethead
Vad tucker du om att ha det som användarnamn då?
Jag har sett att folk frågar varför du skriver det.
En gång i tiden hade vi signaturer på Buke och man valde att ta bort det eftersom det är störande, tjatigt och tar bort fokus från den texten man faktiskt vill läsa.Buke är ett bra forum. Det enda jag saknar är möjligheten att ladda upp signaturer.
Bronze Pethead
Tror det är typ samma som när du(?) skrev BARNET och folk störde sig. Sen gör man det ju ännu mer på ren djävulskap
Om folk stör sig på BARNET eller Pethead är det ju deras problem liksom.
Endel användare skriver ju '/Lippertta ' efter och jag ser det typ som samma sak.
Ungefär som din text BRONZE POTHEAD.Ja och jobbigt när allt upprepades om och om igen.
Bronze Pethead
Buke är ett bra forum. Det enda jag saknar är möjligheten att ladda upp signaturer.
Bronze Pethead
En gång i tiden hade vi signaturer på Buke och man valde att ta bort det eftersom det är störande, tjatigt och tar bort fokus från den texten man faktiskt vill läsa.
Jag är glad att signaturerna försvann på Buke, det är så mycket enklare och roligare att läsa nu.
Jag förstår inte varför man vill säga samma sak om och om och om igen.
Ja och det tillsammans med din hemska avatar!Absolut
Man får ju tack och lov störa sig på vad man vill.
Och japp, BARNET är mitt, och snart kommer BEBISEN och då imploderar buke