Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gissar på att du är 173 cm, du ser lite lång ut på ponnyn tycker jag. Men säger för den skull inte att du behöver vara för tung för den.
hoppsan, det var visst värre än jag trodde...Nej, jag är 1,75. På den senare bilden rider jag en väldigt liten och tunn häst, det kan vara därför jag ser så lång ut?
Tänkte bara höra lite...
Jag ska skaffa en häst på foder som är ca 155cm i mkh. Jag är ca 168/170 cm lång och färdigväxt. Jag väger runt 83 kg, men jag är på väg neråt... skulle jag vara för stor för honom?
KL
Funderar på häst till min mamma, ca 172/75, kan hon rida en kraftigare d-ponny några dagar i veckan? Skogspromenader och lättare dressyr.
KL
Funderar på häst till min mamma, ca 172/75, kan hon rida en kraftigare d-ponny några dagar i veckan? Skogspromenader och lättare dressyr.
Tänkte bara höra lite...
Jag ska skaffa en häst på foder som är ca 155cm i mkh. Jag är ca 168/170 cm lång och färdigväxt. Jag väger runt 83 kg, men jag är på väg neråt... skulle jag vara för stor för honom?
haha, samma här "vill du inte ha ngt större?"
ne, då hade jag väl inte köpt en liten, eller? xD