Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej allihopa, nu hoppar jag in
Jag tycker också att så länge som det känns bra och hästen verkar trivas med sin ryttare så är det ingen fara. Men ja det är klart, man ska kanske inte ut och tävla i svårare klasser om benen hänger alldeles för långt ner under hästens mage
Jag har ett halvblodssto på ca 162 cm, ganska så "sportig" typ, och själv är jag runt 175 cm. Jag får höra ibland att jag är för lång för henne (oftast bara på skämt men man blir ju lite misstänksam?). Vad tycker ni? Lägger ut en liten video med bilder på oss så får ni bedöma :smirk:
http://youtube.com/watch?v=qKkokhSSIh8
Det är nåt typiskt för svenska hästtjejer... Man skäms för allt möjligt!
Ska en kille som Christian Ahlman skämmas för att han ser lång och stor ut på de flesta hästar han rider? Ska han ge tusan i att tävla i "de höga" klasserna? Peter Eriksson är ju inte någon minimänniska han heller...Robert Smith o.s.v. Och gu'bevare oss, dom rider sina hästar varje dag
Hejsan Och äntligen är jag på jakt efter en alldeles egen ponny! Jag är 140 och väger 31 kg. Hur stor bör hästen jag letar efter vara? Ska jag ha b eller c ponny?
Någon som har någon ponny tillsalu? Helst nära Värmland
Gud vad jag känner igen dig :O! Har du tävlat div 2 ponnyallsvenskan i västra götaland ?, kommer inte ihåg vilken serie, men första omg gick på nääs iaf!
kl.
Jag:
165 cm
50 kg
Ponnyn:
140 cm
Ganska grov, typ som New Forest
Har tyvärr ingen bild.
Tycker ni att jag verkar för lång?
Hejsan Och äntligen är jag på jakt efter en alldeles egen ponny! Jag är 140 och väger 31 kg. Hur stor bör hästen jag letar efter vara? Ska jag ha b eller c ponny?
Någon som har någon ponny tillsalu? Helst nära Värmland