Längd och vikt och omkrets!? (Dicpic-relaterat)

När nu buke så grundligt rett ut hur vikten fastställs så återstår bara ett stort VARFÖR!? från min sida! Längd och omkrets kan jag ändå på något plan förstå marknadsföringsaspekten av, men när det gäller vikt... förstår jag inte :p
Kan det ha att göra med hur välfylld den är? Tänker att längs och omkrets kan ju vara i princip samma på två olika penisar, men en mer välfylld lär vara hårdare och även väga mer. Så man kan ta reda på hårdheten baserat på vikten?

Om jag ville väga min penis hade jag ju helst valt ett tillfälle där organet var "välfyllt", för mest smickrande resultat. Men hur tusan får man en erigerad penis till att lägga sig ner på löjromsvågen :eek:? En slapp en ligger säkert snällt kvar, men väger till gengäld mycket mindre. Eller är det bara för de inblandade att acceptera att erektioner som väljer nedgående riktning har fördel mot uppåtpekare :confused:.

Ja, varför. :confused:
Ungefär lika intressant som att väga sina tuttar? Vilket jag inte ens hört någon som gjort.

Nu har du det ;)

Jag och en vän var onyktra och argumentationen flödade (jag tror att vi mest var intresserade av att se vikterna gentemot kup storlek och om de vägde så mycket som vi trodde). Argumentation avgjordes med hjälp av en köksvåg, jag tror att vi båda förlorade då vi hade överskattat rejält :rofl:.

Det är dock enda gången det har hänt, vet inte riktigt hur vi kom in på det men det hade nog inte hänt med så många andra personer.

Jag kan inte se några praktiska svårigheter med att väga en penis, frågan är hur långt man är beredd att gå.
Bultsax.jpg

Om jag ville väga min penis hade jag ju helst valt ett tillfälle där organet var "välfyllt", för mest smickrande resultat. Men hur tusan får man en erigerad penis till att lägga sig ner på löjromsvågen :eek:? En slapp en ligger säkert snällt kvar, men väger till gengäld mycket mindre. Eller är det bara för de inblandade att acceptera att erektioner som väljer nedgående riktning har fördel mot uppåtpekare :confused:.
Om den är uppåtgående så får man väl mäta motståndet?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka