Längd och vikt och omkrets!? (Dicpic-relaterat)

pollex

Trådstartare
Jag satt just i godan ro och läste en DN-artikel om dicpics (https://www.dn.se/nyheter/nyheter-h...ckpics-och-darfor-lockas-inte-kvinnor-av-dem/), där jag stötte på följande:

” Att så många kvinnor tycker att dickpics är avtändande bekräftas av en intervju som jag gjorde för några år sedan. Jag letade på nätet efter prostituerad man för en intervju och stötte på en hel del sajter som riktade sig till män som köpte sex av män.

Där bokstavligen kryllade det av erigerade penisar och information om längd och vikt och omkrets.

På sidorna som riktade sig till sexköpande kvinnor fanns inga penisar så långt ögat nådde. Här var männen påklädda, ofta med kavaj och en åtdragen slips runt halsen.”

Jag lever uppenbarligen i en oskyldig värld... men information om vikt!? Är det på riktigt? Varför? :D

Jag känner mest, hur väger man sin penis? På en köksvåg? Med en hövåg?

Löjromsvåg.

Citat från tidningen Metro:
"Om Anders Timell
...
Du har vägt din snopp tillsammans med Pontus Gårdinger, vems vägde mest?
– Jag vet att min vägde mer men det kan ha berott på att jag petade in lite pung eller att min kuk var lite mer erigerad. Vägningen gjordes enligt konstens alla regler med gladpack och en löjromsvåg på Tranan för länge sedan. Jag har inte vägt något i köket på Riche. "

Jag tänker att man doppar den i någon väl vald vattenbehållare och väger hur mycket vatten den trängt ut, men jag är beredd att böja mig för någon som sitter på verklig expertis i frågan! :D

Smart! Men då är frågan, har penisar och vatten samma densitet? Annars vet vi bara hur stor volym penisen har och jag känner att jag behöver mer information än så!

Löjromsvåg.

"Om Anders Timell
...
– Jag vet att min vägde mer men det kan ha berott på att jag petade in lite pung eller att min kuk var lite mer erigerad. Vägningen gjordes enligt konstens alla regler med gladpack och en löjromsvåg på Tranan för länge sedan. Jag har inte vägt något i köket på Riche. "

Ah! Innovativt! :bow:

Jag läste i illustrerad vetenskap för typ 12-13 år sedan att om man vill väga en kroppsdel så ska man sänka ner resterande kroppsdelar i vatten (tex badkar) och väga den del som man vill väga sen för att resten av kroppen måste typ va viktlös. Jag var 15 när jag läste det så kan ha missat nån detalj.

Tror exemplet där var en hand, då skulle man sänka ner allt utom handen i vatten sen kunde man väga handen och få en ganska exakt vikt.

Jag läste i illustrerad vetenskap för typ 12-13 år sedan att om man vill väga en kroppsdel så ska man sänka ner resterande kroppsdelar i vatten (tex badkar) och väga den del som man vill väga sen för att resten av kroppen måste typ va viktlös. Jag var 15 när jag läste det så kan ha missat nån detalj.

Tror exemplet där var en hand, då skulle man sänka ner allt utom handen i vatten sen kunde man väga handen och få en ganska exakt vikt.

Så fantasilöst av dem att ha en hand som exempel :D

Löjromsvåg.

"Om Anders Timell
...

Det låter som att det finns många genvägar för att vinna några extra gram! :cautious:

Det står ju att de använde gladpack också, jag tänker att penisen är väl inlindad för att hålla god hygien för alla inblandade. Ingen vill väl ha löjromsrester på sin penis!

Iofs, jag skulle inte beställa löjrom där men det skulle jag inte göra på nån restaurang :)
Jag tror inte bilden av löjromensvågens användning skulle vara riktigt aptitlig, hade nog undvikit restaurangen helt för vem vet vad mer de gjort med köksredskapen :)

Tur att det finns löjromsvågar! (Det var - i sig - mer än jag visste.) Men du som hittade artikeln - det stod inget om vad poängen med vägandet var? :p
Ingen aning, Timell är ju på tapeten nyhetsmässigt och jag läste lite skvaller om honom på ett annat forum och kom att tänka på det här när jag såg din tråd så jag googlade källan.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka