Lång och tjock man!

Sv: Lång och tjock man!

Håller med många andra om att du kanske skulle prova att göra en ardennerfläta, eller varför inte fisknät? När jag tävlade ridskolans connemara med massor av tjock yvig man hade han det, och det var många domare som skrev något i stil med "snygg frisyr" längst ner på protokollet!

Sv: Lång och tjock man!

Håller med många andra om att du kanske skulle prova att göra en ardennerfläta, eller varför inte fisknät? När jag tävlade ridskolans connemara med massor av tjock yvig man hade han det, och det var många domare som skrev något i stil med "snygg frisyr" längst ner på protokollet!

Fisknät skulle inte funka, så lång är inte manen... tror egentligen inte heller att ardennerfläta skullebli bra, så fort hon ruskar lite på huvudet kommer den lossna, manen är inte jättejättelång...

Men tack för tipsen:)

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
772
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 069
Senast: Twirro
·
Övr. Katt Jag ska flytta i september, och det tar ungefär 14 timmar med bil och båt från där jag bor nu till mitt nya hem. Min ena katt är...
2
Svar
24
· Visningar
3 493
Senast: kma
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 645
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10