Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vet. Men det var ju SBAB du skrev om.
Och eftersom jag tyckte det var jobbigt i kontakten med sådana som jobbar på bank, så är knappast att gå dit en lättare sak. Liksom.
Sen var det fråga om låneförmedlare det handlade om, att Swedbank, SEB och Handelsbanken har kontor vet jag eftersom jag går utanför dörren ibland. Så det är inte relevant.
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Juridik & Ekonomi
Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
Juridik & Ekonomi
När man ska binda om räntorna på sitt lån, gör banken en ny värdering av huset då? Motsvarande hus i området har gått ner typ 200k i...
Hundavel & Ras Jag har sagt det tidigare, jag _antar_ att SKK valt sina illustrationer av vad som är ok och inte ok baserat på den BOAS-forskning som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.