• Avel
  • Trådstartare Trådstartare swe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 704

swe

Trådstartare
Någon som vet något om den här hingsten? (ska vara tyskt u med prickar över i namnet, hittar det inte på datorn) Han var e Landrat u Modella ue Alpen furst, och var tydligen godkänd i Norge i två år innan han såldes till tyskland. Någon som känner till honom eller någon avkomma?

Sv: Landfurst

Känner inte till hingsten men känner till stammen. Den bara måste komma från Anders Carlsson i Östergötland, där har det producerats X antal hästar med den stammen;). Han har haft både Landrat och Alpenfurst hos sig. Du kan försöka kontakta honom. Jag pm dej.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 605
Senast: Bison
·
Avel Ridsport har nyligen publicerat detta: Resultat från årets rådgivande bedömningar Lövsta har köpt in Racoon (Hero - De Niro), en...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
47 953
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 145
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 415

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka