Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Man kan ju även göra så att man fattar tex. högergaloppen när man är i luften, så att skänklarna är där dom är när man gör själva fattningen. Det funkar på de flesta hästarna...
Annars kan man som sagt leda med den tygels som om man skulle in på en volt direkt efter hindret.
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Skola & Jobb
Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
Hästmänniskan Spännande att så många kommer månader senare, efter att jag skrev att jag har hittat ett bra samarbete och ska säga att jag är orimlig...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.