Låna pengar?

Fillifjonkan

Trådstartare
Har ekonomi forumet försvunnit? Provar att lägga tråden här istället.

Kan man överhuvudtaget låna en mindre summa pengar (ca 15-20 000kr)om man inte har fast jobb? Kan ni rekommendera mig något bra ställe med bra ränta? Något man ska tänka på?

Ikano, Länsförsäkringar, Skandiabanken är de institut som generellt har bra räntor (definitivt lägst bolåneräntor).
Dessa banker är också lite hårdare i sina villkor.

Iofs så är räntan lätt förhandlad på storbankerna om man är en kund som fyller alla kriterier.

Låna pengar utan säkerhet i form av anställning och fast inkomst är riktigt svårt. Du kommer stöta på hinder så det bästa är om du har en borgenär i bakfickan.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 405
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 047
Senast: Lavinia
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
362
Senast: Fetaost
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 603
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar