Lämplig säkerhetsväst för Fälttävlan ?

K

kaffekopp

Hej hopp !
Jag letar lite efter en bättre (smidigare) säkerhetsväst för terrängen.
Någon som har tips om någon lämplig ?
Jag har spanat in de däringa smidiga fina västarna med axelskydd ... men vars kan man hitta en sån måntro ?

Tacksam för lite tips ...
:bow:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Lämplig säkerhetsväst för Fälttävlan ?

Är supernöjd med min Outlyne body protector från Airowear. Ett tips är att prova ut storlek i butik men kika efter den utomlands...
I Sverige har den ett rek pris på 2500:- men jag hittade min i England http://www.stockleyonline.co.uk/catalog/equestrian-supplies-c-369.html[/url], för1250:- inkl frakt o allt (kan ju variera något beroende på vad pundet står i).:)

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Lämplig säkerhetsväst för Fälttävlan ?

Jeg kan anbefale en vest fra Rodney Powell. Jeg har den nye modellen Elite Pro, som er designet til at følge kvinders kropsform.
Vesten bliver lavet specielt til dig og dine mål. Vesten er fremstillet i et materiale, som former sig efter din krop. Den er overraskende behagelig og bekvem! Du kan få skulderbeskyttelse som tilbehør. Jeg købte direkte via Rodney Powell i England. Super service!

Se hjemmesiden her: http://www.powellprotec.com/

Liknande trådar

Utrustning Ni som har uppblåsbara säkerhetsvästar (med gaspatroner som fyller västen när man trillar av), hur tycker ni att de fungerar? Skyddar de...
Svar
7
· Visningar
732
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre...
2
Svar
33
· Visningar
1 629
Senast: Murray
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
539
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
593
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka