Ämelie
Trådstartare
Jag och en kompis funderar på att fara ut och resa ett par månader, allt mellan 1-4månader har vi pratat om. Det känns verkligen som att det skulle vara en fantastisk upplevelse och något som jag länge velat göra men aldrig tidigare kunnat då jag varit fast med häst och jobb. Men nu så är det bara en sak som håller mig kvar, hunden . Han är mitt allt, mitt hjärta. Skulle sakna honom så otrolig mycket. Tror inte att hunden skulle ta skada rent generellt då han har en bra psyke och är väluppfostrad. Han bryr sig inte nämnvärt att matte lämnar honom, han finner sig till ro vart han än är och älskar alla människor.
Det jag tycker känns jobbigast är ifall något skulle hända medan jag är borta, att han blir sjuk eller är med om någon olycka, hemska tanke!
Någon som lämnat bort sin hund under en längre tid? Hur har det gått? Hur har hunden tagit det? Vart har ni lämnat hunden? Hos familj/vänner/pensionat?
Jag kanske låter nojjig, men han är mitt ansvar och jag vill att han ska må bra.
Det jag tycker känns jobbigast är ifall något skulle hända medan jag är borta, att han blir sjuk eller är med om någon olycka, hemska tanke!
Någon som lämnat bort sin hund under en längre tid? Hur har det gått? Hur har hunden tagit det? Vart har ni lämnat hunden? Hos familj/vänner/pensionat?
Jag kanske låter nojjig, men han är mitt ansvar och jag vill att han ska må bra.