Lägga ut trådar?

maria_b

Trådstartare
Något konstigt har hänt med min dator. Jag kan inte längre lägga ut trådar och svara i trådar på avelsforumet. Vad har hänt? Har jag gjort nått knasig? Även fast jag loggar in så ser det inte ut som om jag är inloggad på Avel, men på Gnägg är jag det?
Hjälp mig:cry:
 
Sv: Lägga ut trådar?

Hmm, jag kan inte se den här tråden i Dator-forumet heller. Verkar inte som om det går i nått forum. Jag måste söka efter dem i Sök för att hitta dem. Sen kan jag inte se svaren utan att gå in på "hitta inlägg" som den personen som svarat har under sin profil... vad har hänt?
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
456
Senast: cassiopeja
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 634
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 224
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 510
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp