Lägga ut filmer på nätet?

elefanten

Trådstartare
Någon smart person som vet det?
Så att man kan lägga ut filmklipp som man överfört från digitalkamera till datorn typ här på bukefalos?
 
så att man kan se dem i ett inlägg eller att man kan klicka på en länk för att se den?
 
Du måste ha en plats (på en server) som accepterar det filformatet. Det går alltså inte på en foto sida (vanligtvis) utan på ett filhotell som accepterar länkningar. Har du ett hemsides utrymme t ex hos telia, tele2, com-hem går det bra, det ingår ju i allas konton.
 
Du har väl ett internet konto som du är uppkopplad på? har inte de utrymme som tillhör ditt konto?

annars finns det flera gratis webbhotell. men vanligtvis är det popup eller reklam knutna till dem.

Några förslag finns här

Rekomenderar att använda det som tillhör ens internet konto om det ingår.
 
Jag har plats på en privat server, men lyckas ändå inte att få upp klipp på den :( Vill ju visa lite olika på min valp..
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 608
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 093
Senast: Hedinn
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Skola & Jobb Hej Bukefalos! Jag började på ett nytt jobb för någon vecka sedan, vilket fick mig att fundera lite på offentlighet i jobbsammanhang...
Svar
17
· Visningar
2 090
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp