lägga pussel på nätet

Sar

Trådstartare
Finns det någon bra sida för att lägga pussel online? Jag har en gång i tiden haft Big Jig som jag tyckte var väldigt trevligt men jag förlorade det i en datakrasch.

Har provat Jigzone http://www.jigzone.com/ som är helt ok men jag skulle bli tacksam för andra tips. Jag vill lägga med vanliga pusselbitar!
 
Sv: lägga pussel på nätet

Ingen som har något tips? Är jag den enda pusselnörden?!:o
 
Sv: lägga pussel på nätet

Daily Jigsaw på Shockwaves hemsida brukar jag använda för lite mental återhämtning. Tyvärr kan jag inte länka just nu men gå in på Shockwaves hemsida och Online Games, brukar ligga som någon snabblänk bland de fem mest populära spelen, annars får du leta i bokstavsordning.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 417
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: malumbub
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 349
Hästvård Behöver tips om någon varit i liknande situation. Har en häst med väldigt fina hovar, dock sulöm. Tidigare ägare hade red mest på...
Svar
14
· Visningar
1 298
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp