Lägga in cd på datorn?

pepp

Trådstartare
Ja, hur gör jag?
Vill ha in en del cd skivor, så jag kan lyssna på dom, utan att måsta sätta in ny cd och hålla på... Alltså spara alla låtarna på datorn.

Emma
 
Sv: Lägga in cd på datorn?

Om cd-skivan inte är skyddad på något sätt så går det att göra direkt i Utforskaren... gissar på att du har Windows...
Annars, om det finns något skydd på cd:en, så kan man använda olika program, t.ex. Windows Media Player, där väljer du "Kopiera", den lokaliserar då musiken på cd:en, och kopierar över till datorn... Vet´inte om det finns typer av skydd som den inte klarar av, men jag har iaf lyckats kopiera mina "Kopieringsskyddade" skivor...
 
Sv: Lägga in cd på datorn?

Och kvalitén blir typ sämst...
Wineac med Lame är det enda rätta ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
482
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 688
Senast: Squie
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp